Friday, April 9, 2010

Sekadar luahan...


Dah puas aku bukak faceb0ok..

Dah puas aku bukak cerita2 lawak..
Dah puas aku bukak blog2 baju..
Dah puas aku tid0o..
Boley kate sumer bende aku da wat..
Tapi perasaan x sedap hati ney tetap ade kat dalam badan aku ney..
Ikhlaskah aku??


Aku dah sedaya upaya cuba buat yang terbaek..
Tapi s0metimes aku kene kutuk..
Kecik hati p0n ade..
Aku nak gak cakap..
Tapi takot plak tersalah cakap..
So, wat x taw jela..malas nak pk..


kadang2 terasa jelous ngn mereka2..
Orang sal0 kata..BE YOURSELF..
Tapi..kal0 jadi diri sendiri tapi orang x suka..
X guna gak kan...
Sometimes we need to improve ourselves to be better..


Sory t0 sape2 yang terasa ngn aku 2 3 hari ney..

Hati aku x tenteram..jiwa kacau..
Pala aku asyik pk bende bukan2 je skang..
Bila cakap p0n x taw hala tuju..
Kadang2 x penah terlintas nak kecik kan hati korank..
Tapi keadaan sekeliling yang memaksa..
Semakin lama..aku lebih suka pendam..
Aku x nak ape yang aku cakap..
Menyinggung hati kawan2 aku..
Lebih baek aku senyap kan..dari membebel ntah pape..


Aku taw kebanyakan kawan2 aku ngah ade problem skang..
Cuma kita x share antara satu sama laen..
Aku tengok perangai korank pon aku da taw..
Terasa semakin hari semakin jauh ngn korank..
Walaup0n k0rank dok sebelah aku jek..
Tapi x pela..Bukan semua benda kita boleh share kan..
So..Ambik la masa t0k diri k0rank..
Even aku sendiri p0n need some space..
Hope kite will fully recover s0on..


~Ingin ku jadikan setiap hariku, hari paling indah dalam hidupku..~

6 comments:

  1. dear PM,
    if u have problems,i've always prepare to lend my ears for u.. :)

    ReplyDelete
  2. biaselah tu marina...
    :)
    aku pon rase bnda yang same jugak kadang2.
    hihi.
    senyummmm sajaa :D


    ^_^/

    ReplyDelete
  3. wan pai : thanks wan pai..=)

    sekai : da senyum da ney??nampak x?hihi~

    ReplyDelete
  4. alahai dik,,,jgn duk sedey2 k,,,k.ah pn ade bkn wan pai je,,,hahahaha

    ReplyDelete
  5. hehee..otak ngh celaru skang ah..huhu..nyway..thanks ye ah..=)

    ReplyDelete