Tuesday, October 5, 2010

PLIS la jangan demam..s0b3~

Aku x nak demam..Kal0 demam semua keje x jalan..
Aku x nak demam..Kal0 demam aku mesti nak balik umah(eee..manja t0l..)
Aku x nak demam..Kal0 demam sape nak ciapkan esaimen aku..
Aku x nak demam..Kal0 demam aku x leh nak jawab test ari khamis ney..(Dr. IK napela ko nak wat test..)
Aku x nak demam..Kal0 demam t cane nak present pr0t0type ETP..adooii..ney seketul lagi..
Aku x nak demam..Kal0 demam mesti aku tid0 jek memanjang..+ class sah2 la aku p0nteng..
Aku x nak demam..Kal0 demam mesti muntah2..penat wei camtuh..huh!
Aku x nak demam..Kal0 aku demam x de org nak jaga aku..(Ya Allah..besar da kot mareney oi..)

Kesimpulannya..AKU X NAK DEMAM..waaaa..kuat mareney kuat..!!!
Pegi klinik td dokt0r bg ubat..makan ubat trus aku demam balik..apekah???

6 comments:

  1. pagi esok joging kt tasek sblom ke class hehhe

    ReplyDelete
  2. Aku x nak ko demam..Kal0 ko demam mesti aku kena jage ko..

    ReplyDelete
  3. Yau :selain j0gging,ade care laen x??bukan ape..xde org nak tman p jogging..haha~

    Nobita Sensei : thanks..=)

    Papoki : Doakan aku x dmam..aku p0n x nak demam..s0b3~

    ReplyDelete
  4. Aku x nak ko demam, sebab bila ko demam time gini, it would only cause a lot of trouble.then ko akan stress(aku tanak ko stress)..

    ReplyDelete
  5. u're rite wan pai..aku ngah sedaya upaya nak ignore demam neyh..smakin dilayan semakin menjadi plak die..haisshh..~

    ReplyDelete