Sunday, October 28, 2012

A MOMENT TO REMEMBER...

Dah lama yang amat tak update blog..Post kali ni aku buat khas untuk mereka mereka di luar sana yang telah membantu aku menjadi siapa aku pada hari ini dan masa depan..=) 

Biarla orang kate dah basi pon tapi aku nak cerita jugak..dah seminggu berlalu majlis convo aku dan rakan2 seperjuangan aku pada 21 Oct 2012..Bila dah pegang scroll, maknanya sudah tamat riwayat aku sbagai seorang student degree kat UTP..Alhamdulillah, 5 tahun menempuh suka duka bersama teman2 di UTP adalah antara pengalaman yg tak akan aku lupakan...

Sungguh aku tak tipu..sekarang baru tahu apa itu rindu akan UTP..Kalau dulu beria2 nak kerja, tapi sekarang aku sudah mula merindui zaman belajar di UTP..21 Oct 2012, adalah tarikh paling bermakna dalam hidup aku dan juga kawan2 aku yang baru menamatkan pengajian dari UTP..Alhamdulillah, Allah memberi kesempatan kepada kami semua untuk mengenggam segulung ijazah disaksikan oleh orang2 penting dalam hidup kami..Bagi aku, hampir aku menitiskan air mata bila nama aku diumumkan untuk menerima ijazah sarjana muda di pentas disaksikan oleh mama..Terima kasih abah, mama, kak eina, kak biey, kak ah, dik ya, dik anis, dik lela, abg, amal, akis and ajai..You are my soul..you are my strength..Terima kasih sbb dah jadi tulang belakang niny dan sentiasa mendoakan kejayaan niny selama ni..Insyaallah, akan ku doakan kejayaan kalian semua di hadapan..=) 

Untuk mama, terima kasih kerana doa and sokongan mama yang x henti2 untuk niny...Apa yang niny kecapi hari ni adalah untuk mama dan keluarga..Insyaallah mama, niny nak tolong mama dan adik2 pada masa hadapan...Mama doakan niny dapat tunaikan janji niny..Untuk arwah abah yang slalu panggil niny "kancil", this is for you abah..Pasti abah gembira kalau dapat lihat niny pegang scroll kan..Niny doakan roh abah sentiasa dicucuri rahmat olehNya..Insyaallah, niny akan cuba menjadi anak yang solehah..

Tak lupa jgak untuk mereka mereka di sekeliling aku selama aku berada di UTP..Lecturers dan kawan2 seperjuangan..Tanpa kalian semua, tak mungkin aku kecapi apa yang ada sekarang..Terima kasih kerana sanggup mengharungi suka duka bersama2 aku ya korang..You all made who i am rite now..=) Semoga Allah kekalkan persahabatan kita semua hingga ke akhir hayat..Insyaallah...

Kat post ni jgak aku nak share gambar2 yang sempat di ambil masa convo ritu..Orang ckap hanya gambar2 je boleh buatkan kita tersenyum2 kambing bila kita tgk balik kan..Kalau tak caye, ce try tgk gambar2 lain, mesti senyum sorang2 kan..So, esok2 bila dah tua, bleh la aku belek2 godek2 balik post ni bila tgk anak cucu convo sok2..hehe...

Sehari sebelum convo...20/10/2012...Penat lelah buat fyp terbayar...=)

Hari convo...21/10/2012...Bersiap2 di Simple Stay Motel...

With mama after photography session

With mama and kak eina...

Wah...sukanya budak nak graduate ni..=p

Mama excited nak bawak kete golf ni haa..=p

Hermmm...agak2 bleh tak nak tayang muka kat board tu nanti..

Kak biey with PHD student..will complete her PHD too soon..=)

Mama with kak eina waiting for me outside Chancellor Hall with big bear!!

Thank you so much mama...Luv you soooo mucchhh...muaahhhhhhh..=)

With mama, after receiving my scroll..alhamdulillah..=)

Me with kak eina, mama and kak biey..=)

Me with my rumet, farhana...congratz fana!! =)

Me with geng Tunas Cemerlang..

Me with Lai..

Fana and Lai..

Me with Wan Pai..

Me with Adah..


From mama..=)


From Lai and Fana..=)

From Nu'man..=)

From him..=)

Finally, i'm graduated from UTP..Thank you Allah for everything you gave to me..=)

Alhamdulillah..This is for you mama...=)

P/S : Papoki, gambar kita berdua time convo takde..T_T ..sila la upload bg pihak saya..=)





5 comments:

  1. cis cis. sampai bawah aku scroll cari gambar aku.hampa dan keciwa. sobsob

    ReplyDelete
  2. nur, gambar aku ada 2 keping.. :P

    amboii mareney, jam tu from him..

    ReplyDelete
  3. Papoki : tula nur..aku cari ko merata2 tmpat taw..ko yg bz sngt time convo ritu..hoho~

    Wan Pai : bangga la tuh gmbar die ada 2 keping..hehe~

    ReplyDelete
  4. gambar saya ade LIMA! cuba teka siapa saya.hahaha

    ReplyDelete