Friday, October 23, 2009


~..EXPLORACE MENCARI ESAIMEN..~

Sepanjang ak id0p ney..satu explorace jek ak penah ms0k..expl0race V2..hari ney..ak secara tidak langsung..telah menyertai satu explorace mencari esaimen bersama nur farhana bt mohd sidek...

Nk dijadikan citer..minggu ney mmg dak2 civil x de test..enjoy la seminggu ney..tapi..esaimen punya la berlambak.. x kesah la..esaimen b0ley c0py paste jek..(tapi ak x wat..wee~)..Ari ney pap0ki t0l0ng anta kan esaimen ak sebab ak da lab..pas g anta esaimen tuh..kteorg p0n p la cafe..makan2 and b0rank2..Ngh b0rak2 tuh..tibe2 pap0ki sebut nama lecturer GEOTECH aku..aku p0n ngn bangga nyer..membet0lkan nama lecturer tuh..tp pap0ki kate salah..kteorg d0k gad0h2 jap pasal nama lecturer tu..Yang aku taw..nama lecturer GEOTECH aku Dr Said Saedi..Tp pap0ki kate Dr Syed Bahar0m..Aish..ak x kesahla nme die pe..yg membuatkan aku cuak sebenarnye pasal esaimen aku..

Dari awal sem aku wat esaimen GEOTECH..sampailah ke hari ney..baru aku taw..RUPA-RUPANYA AKU DA ANTA ESAIMEN AKU DALAM PIGEON HOLE LECTURER LAEN..(pigeon h0le lecturer hydraulics)..OMG!!!!

adoiyaa..da la bnyk k0t esaimen GEOTECH..ms0k yg latest..ade 4 esaimen..n satu esaimen da la dlm 4 or 5 or 6 s0klan..jalan kira plak boley tahan panjangnya..total sumer s0klan yg penah aku jawab t0k esaimen GEOTECH adala dalam plus minus 20 soklan..adehh~

hurmm..ape lagi..EXPLORACE MENCARI ESAIMEN bermula..petang ney gak aku p jumpa ngn lecturer GEOTECH aku..aku gtaw die pasal esaimen aku ngn fana yg tersalah anta kat pigeon hole lecturer len..pas2 kan..taw x die jawab pe.."hehehee..."(die gelak jer)..adehhhh~.... (check p0int 1 gagal dpt clue..)


Pastu..kteorg g la plak jumpa lecturer yg kteorg salah anta esaimen tuh(Dr Said Saedi)..punya la lme tunggu nk jumpa die..da la org kata die tu garang..waduhh..lagi la cuak kteorg nk jumpa..tak0t kant0i kteorg salah nama lecturer..(sepanjang sem plak tuh)..kui3..

Hurmm..da ms0k blik die..kteorg p0n citer la plak kat die pasal esaimen kteorg..kterorg mntk die cek..pastu..die jawab.."laaa..kunci pigeon hole saya dok ngn PG student..die yg mark esaimen student.."....kteorg terkedu..(check p0int 2 p0n gagal dpt clue kat mne esaimen kteorg)

Nk cari PG student tu plak satu hal..PG student ney kire da check point ketiga kteorg..Dr Said Saedi bg no phone PG student tu..pastu die kate lagi kat kteorg..TRY UR LUCK!!! =)... kteorg p0n cntact la PG student tuh..huh!!!!selamat..die kate ade lagi esaimen kteorg ngn die..tp die kate tunggu jap..nk cari..(Clue kat check Point 3 berhasil)

kteorg p0n tunggu la..punya laa tunggu..tunggu lagi..last2..muncul gak PG student ney kat V5 cafe(kteorg jnji nk jumpa kat sana)..dengan harapan esaimen kteorg ade ngn die..tup..tup..die bwk satu jek esaimen..yg aku punyer.."mne peginyer 5 lagi esaimen ak ngn fana(2 aku punyer..3 lagi fana punyer)???" kteorang terkedu lagi...dalam otak da pk.."nk kene wat balik ker sumer esaimen tuh..waaaaaa...penat k0t..banyak k0t..panjang k0t..."

Punya la lme explorace aku ngn nur farhana m0hd sidek mencari esaimen..explorace yg dicipta sendiri plak tuh..adiah p0n x de...last2..aku p0n p la jumpa balik ngn lecturer GEOTECH aku..hurmm..nk jumpa die plak satu hal..tunggu berejam k0t..da dpt ms0k blik die..kteorg p0n stat la menyel0ngkar bebnyk esaimen kat blik die (tp kan.die x kesah p0n kteorg sel0ngkar meja die..x macam budak s0rang tuh..)..kteorg try naseb..mane taw k0t2 ade esaimen kteorg sesat kat situ..tup..tup..YEAY!!!!SEMUA ESAIMEN KTEORG DAH DA KAT LECTURER GEOTECH AKU RUPANYER..PG student tuh dah bg sumer kat lecturer aku rupenyer..aishh mamat ney..penat kterog cari..

Berakhirnya explorace kami~

bila nk balik bilik..ak p0n berpk sebentar..sebenarnyer..aku da buang masa k0t petang ney..semata2 t0k explorace mencari esaimen..dan yg sebenarnyer..esaimen tuh x ilang p0n..ade jek kat lecturer GEOTECH aku...haisshshhhhh!!!wat penat jerrrr....

Aku p0n x sure kteorg ney dikira menang ke x dalam expl0race neyh..aku rase menang la k0t..esaimen da jumpe..kan3..

MORAL OF DA STORY>>>Make sure k0rank taw name pen0h lecturer k0rank..x de la salah anta esaimen kat pigeon h0le lecturer len t..n x de la cipta explorace sendiri t...SEKIAN~



8 comments:

  1. hahahaaa..xpe la..pengalaman adalah guru terbaek dalam id0p..kui3..pasney ak hafal sumer name lecturer~

    ReplyDelete
  2. MUAHAHAHAHAHAHAHA
    PADAN MUKA KO MADU!

    ReplyDelete
  3. explorace la sgt nek kete je pon..cube jln kaki..confirm sht + kurus..hi3

    ReplyDelete
  4. kteorg jalan k0t iera..xkan nk naek office lecturer gne kete k0t???haha..

    ReplyDelete
  5. hahahahahahaha...kalu xjmp esemen2 tuh..ko msti nanges sebek2...ak tau dah perangai ko tuh...sj nk suh mama die kalut when dgr die nanges..suka tebek...;P

    ReplyDelete
  6. hahaha..mne da..ak berusaha k0t cari esaimen tuh..penat w0oo..seb bek jumpa..wee~

    ReplyDelete