Friday, October 30, 2009


~...FINAL EXAM DAH DEKAT...~

Hurm..seminggu lagi final exam kan tiba.. Waktu ney jugakla sumer lecturer nk wat test la..bg esaimen laa..adehh~ Minggu depan.. Mengikut jangkaan kteorg..dak2 civil 2nd year 1st akan ade 3 test..apekah???? aiy0oo..bile nk study t0k final ney.. study week da burn..ble la masa nk study ney..

Ari ney aku jawab test THEORY OF STRUCTURE.. Aku kecundang t0k kali kedua..aishh.. Aku wat latihan + esaimen bnyk2 sempena nk test..Last2..soalan kuar laen plak..TOS memang 'terbaek' la bg aku sem ney.. Test 1 TOS dpt x smpai separuh..Test 2 TOS???Nantikan..adehh~

Dengan burn nyer study week dak2 UTP.. Gara2 H1N1 ari tu.. Aku p0n dapat rase kan.. Betapa burn nyer result aku sem ney..

Tapi ape2 p0n.. Untuk mama ku and family ku tercayang.. i'll try to do my best..always da best!!! C0me 0n my friends!!! Lets w0rk hard t0gether!!! Yeah!!

4 comments:

  1. semalam tu aku rase bukan aku jawab theory of structure
    tapi
    THEORY OF SHIT!

    ReplyDelete
  2. hahah...theory of shit pn sgkatan die TOS jgk...ok la tuh...heheh..dik..ko x nanges k??biasenye asyk duk tebek je kalu xleh jwb tes...hahahahhahaha
    ~mcdiey~

    ReplyDelete