Tuesday, August 10, 2010

SEMOGA MAMA CEPAT SEMBUH...


Esok kita akan stat berpuasa..Selamat berpuasa untuk semua.. Saat ney semua orang gembira menyambut bulan Ramadhan..Tapi hari ney aku terasa sedih yang amat..Tadi adik aku msg..kata nya mama ku sakit.. Aku yang berada dalam class Wastewater Dr.Shark, terasa lost sebentar..Rasa mcm x paham pape Dr. Shark ajar..sedangkan aku berada di line kedua dlm kelas td..Nampak sebijik2 ape Dr. Shark tulis kat depan..Tapi aku x leh nak concentrate..Terasa macam lambat cngt class nak abes...

Bila class da abes..trus aku call mama..rasa nak nanges dengar suara mama..Aku dengar suara mama lemah sngt..mcm mama nanges tp mama sembunyi kan dari aku..Mama ckp dari semalam mama makan tp mama muntah semula pastu...Seluruh badan mama lemah dan sakit2..Tersentuh hati aku bila mama cakap camtu..Aku kesiankan mama..Walaupun mama sakit,mama masih cakap mama ok..I wanna go home!! Mama..i miss u s0 much..miss u s0 s0 much!!!

Patut la semalam terasa homesick sngt2..rupa2 nya mama sakit..Semoga mama cepat sembuh..I really2 wanna go home..Mama..Niny will always pray for u...Ya Allah..sembuhkanlah mamaku..Berikan kesihatan yang baik kepada mamaku..Aminn..


2 comments: