Wednesday, December 8, 2010

Sehari berintern..

Sungguh tak penah terpikir nak intern di site seorang diri..
Hanya aku je pompuan kat site..macam x caya..
betol ke aku nak teruskan internku di sini?
Hari tu beria cngt nak g site..skang sape yg susah?
Hari ni baru stat masok site opis..
Terima kasih Farid coz bg tunjuk ajar..
Benda yang aku paling takot kat site..
Tibe2 aku kene buat..
Aku terpaksa panajt memanjat guna tangga berjaring tu..
Takot bukan kepalang..aku GAYAT!!!
Padan muka ko Mareney..sape suh datang cni..
Bila farid langkah je kaki naek tangga tu..trud DUB DAB DUB DAB jantung aku..
Mak tolong..!!!!niny gayat..
Kalo mak aku taw ni..mampos aku..
Sebelum ni aku tgk je bgunan tinggi2 in construction..aku tgk tangga die..
Penah jgak aku pk...akan x kan naek benda2 camni..
Mak aku pon pesan..JGN PNJAT TINGGI2..
Saya terpaksa..mampos aku nanti..nak pnjat smpai tingkat 12..
terketar2 la pala lutut aku t..MAAAAKKKKKK!!!!!!
Harap2 pasni aku biasa la panjat naek turun tangga tu..
DOAKAN AKU KAWAN2..TAKOT!!!!!!!!!



4 comments:

  1. kite serupe hik3...


    lawanye blog :P

    ReplyDelete
  2. Maceh2..ape yg serupa??ko maen panjat2 gak ke yau??haha~

    ReplyDelete
  3. owh..aku da geng gayat rupanya..haha..meh r yau teman aku ngukah..ketar lutut sama2..haha~

    ReplyDelete