Tuesday, February 8, 2011

UTP vs DR NIK

Alang2 sv aku bercuti,aku p0n bercuti dari wat keje semalam dan hari ini..Wala0pun keje sudah siap dikirimkan t0k aku,aku nak melagha jugak..time2 camni jela buleh brmanja2 ngn fb,blog dan sebagainya..keje tuh t sv aku balik aku wat..hik3..~Memang x dpt dinafikan..betul kata senior2 sebelum ni..Kalo ada orang tnye,mane lagi best,intern ke blaja??Mostly,orang akan cakap blaja!!Hari ni,aku pon nak beri jawapan yang sama..huk3..i love study more than work..^_^


Kalo nak diikutkan,keje memang best..x yah baca buku, x yah exam, x yah g lecture dan seangkatan dengannya..Kalo keje,dapat duwet lebih and buleh shopping2..hik3..Tapi,aku lebih suka study rasanya walaupun waktu study kat utp kene baca buku,pegi exam,pegi lecture,kene wat esaimen..Rindunya tibe2 aku kat membe2 utp skang..Baru je nak masok 3 bulan tp rasa cam nak balik utp da..i miss utp oredy..~


Kalo study kat utp,walaupun kene wat esaimen tp buleh wat together2 aka copy mengopy..tp kalo keje,sekor2 jela..x da dah together2..kalo wat esaimen kat utp, stay up beramai2 tok copy mengopy..tp kalo keje,ko stay up la sorang2 ye..rindunya aku kat suasana together2 ngn membe2..Rindu nak blaja sama2 bila time exam,rindu nak g class lambat sama2..rindu semua2 la senang..~


Sejak aku start intern ni, I learned a lots since now..thanks to my sv..walaupun bru je beberapa bulan ak kat sini,tp aku rasa sangat2 terisi..sehinggakan nak bukak fb skali skala pon susah..aiyaa..I want to learn more and more..baru aku terasa tanggungjawab bila kita dah bekerja nanti..so,stat dari sekarang dah kene pandai sesuaikan diri..besok2 kene keje jgak kan..~ 


K la..nak p maen fb la plak..esok kite kembali bekerja dan tuntut ilmu ape yg patut dari sv ye..papai3..~







No comments:

Post a Comment